Jak szybko schudnąć przed imprezą?

W niedzielę 24 stycznia poprowadzę Festiwal Tańca Orientalnego. Oczywiście chciałbym wyglądać na jak najlepiej. Na pewno każda z Was ma takie sytuacje, że chciałaby szybko zrzucić kilogram tuz przed samą imprezą, żeby sukienka lepiej leżała. Dlatego dziś kilka rad, które pozwolą Ci mieć ładniejszą figurę na wielkie wyjście nawet jeżeli zostało Ci niewiele czasu.

Można zastosować jednodniową kurację oczyszczającą. Nic nie jeść a posiłki zastąpić płynami. Można pić soki warzywne, owocowe oraz herbaty ziołowe i zielone (bez cukru). Dodatkowo niezbędna jest szklanka sfermentowanego napoju mlecznego (jogurtu lub maślanki) i szklanka soku z buraków albo barszczu czerwonego. Te warzywa działają odtruwająco na wątrobę i jelita. Cała kuracja oprócz oczyszczenia jelit pozwoli również obkurczyć się ścianom żołądka.
Jednak uwaga można tę kurację stosować tylko jeden dzień i wolno nie powtarzać jej wcześniej niż po upływie tygodnia.

Jeżeli jednak nie masz do niej przekonania możesz zastosować kilka prostych sposobów, które również skutecznie pomagają.

  1. Rano wypij szklankę ciepłej wody z cytryną.  Dzięki temu pobudzisz jelita do pracy, umożliwi to lepsze trawienie i wchłanianie składników odżywczych.
  2.  Na drugie śniadanie jedz suszone owoce oraz jabłka i gruszki .Owoce te skutecznie zapobiegają zaparciom, dodatkowo pozwalają oczyścić jelita ze starych złogów.
  3. Pij jak najwięcej. Zalecana ilość płynów to 2-2,5 litra dziennie. Pij wodę, świeże soki niesłodzone, herbaty owocowe i ziołowe. Najlepiej 30 minut przed posiłkiem, wtedy oszukasz głód. Dlaczego to takie ważne, oraz co pić i o jakich porach przeczytasz tutaj oraz tutaj.
  4. Jedz co 3 godziny. To pomoże wyregulować Twój metabolizm. Jak to zrobić w praktyce przeczytasz tutaj.
  5. Pij soki warzywne. Jedzenie o rzadszej konsystencji jest łatwiej trawione i szybciej wydalane.
  6. Jedz 3 godz przed snem. W nocy zwalnia Twój metabolizm. To czego Twój organizm nie zdąży strawić, szybko odłozy się w postaci dodatkowych kilogramów. Wiem, ze dla wielu osób nie jest to łatwy nawyk. Jeżeli również masz z tym problem to polecam tekst dlaczego niektórym nas po 17.00 apetyt gwałtownie rośnie oraz co zrobić, aby wieczorem nie podjadać?
  7. Zwiększ ilość wysiłku fizycznego. Aby przyspieszyć metabolizm potrzebna jest odpowiednia dawka tlenu. Bez niego nie mogą odbyć się procesy spalania w komórkach. A kiedy najlepiej się dotleniasz , właśnie w ruchu. Dlatego chociaż na dworze zimno warto wybrać się na spacer lub zapisać na regularne zajęcia do klubu fitness.

Oczywiście oprócz powyższych sposobów warto stosować racjonalną dietę, jeść dużo warzyw i owoców, unikać żywności przetworzonej.

Poniżej zdjęcie z festiwalu w czerwcu (stoję pierwsza z lewej, wtedy ważyłam ponad 80 kilogramów).

 

IMG_4456 (Kopiowanie)

W czwartek ciąg dalszy cyklu o wizualizacji a w piątek tradycyjnie nowa potrawa.

Dodano: 19 stycznia 2016 Kategoria: Dla zdrowia, Projekt odchudzanie Tagi: , , , , , , 2 komentarze

Dodaj komentarz




Komentarze

  1. Basia napisał(a):

    Witam
    Ja również już całkiem niedługo mam ważną imprezę, na której chciałabym wyglądać oszałamiająco, skoro tobie się udało i ja spróbuję a zapału i silnej woli mi nie brakuje ;-). Czuję, że dzięki twoim radom i wielu bardzo ciekawym wpisom osiągnę zamierzony cel…na pewno się nim pochwalę.

UE Innowacyjna Gospodarka
UE

DOTACJE NA INNOWACJE - INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ

© 2014 wpogonizazdrowiem.pl

Tworzenie stron www Veden.pl