Smaczne pasty na śniadanie

Dziś smaczne pasty na śniadanie w wykonaniu mojej córki:

  1. Pasta z awokado i łososiem -1 awokado przekroić na pół, usunąć pestkę, oddzielić miąższ od skórki, dodać pęczek koperku, 100 gram łososia, sok z 1/2 cytryny oraz 100 g jogurtu lub śmietany – zmiksować.  Przyprawić solą i pieprzem.
  2. Pasta jajeczna – ugotowane na twardo 2 jajka obrać i rozdrobnić, dodać 1 łyżkę majonezu i 50 g serka topionego oraz pęczek posiekanego szczypiorku.  Przyprawić solą i pieprzem.
  3. Twarożek ze szczypiorkiem – ser biały zmieszać z jogurtem greckim lub ze śmietaną, dodać posiekanego szczypiorku. Przyprawić solą i pieprzem.

Życzę smacznego 🙂

Kasia

P.S

Przypuszczam, że ciekawi Was jak idzie mi wdrażanie moich nawyków.

Zapewne zauważyliście, że dziś czwartek a obiecałam pisać w środy. Miałam bardzo ciężki tydzień, a wczoraj źle się czułam i dlatego piszę dopiero dziś. Moje refleksje są takie, że nie raz mamy trudniejszy okres i wtedy najczęściej rezygnujemy z postawionych celów. Jednak obiecałam Wam wytrwać cały ten rok  wdrażając minimum 1 nawyk miesięczne i zamierzam to zrobić, nawet jeżeli nie raz zdarzy mi się potknięcie.

Jeżeli chodzi o moje główne nawyki to:

  1. wyzwanie styczniowe – „O” słodyczy – wykonany w 95 %, bo raz, gdy byłam zmęczona zdarzyło mi się zjeść rurkę z kremem:-)
  2. wyzwanie lutowe- 2 razy ćwiczenia w tygodniu –  w niedzielę byłam na zajęciach na stepach, drugi raz poćwiczyłam w domu z płytą ( ćwiczenia z Martą Jedlak ), bo miałam katar

pozostałe moje nawyki to:

  1. Piję 2 litry wody dziennie – ok
  2. Do każdego posiłku jem warzywa lub owoce – nieraz zapomnę
  3. Codziennie chodzę na krótki spacer – tu najsłabiej, bo jest smog i miałam katar
  4. Codziennie medytuję/odpoczywam 10 minut -ok
  5. Czytam inspirującą lekturę 15 minut dziennie – zwykle ok
  6. Chodzę wcześniej spać tj.22.00-22.30 –  na razie staram się
  7. Piszę bloga regularnie w każdą środę – ok, poza dzisiejszym dniem:-)
  8. Codziennie rano słucham nagrania moich nawyków jak Michael Phelps – to nowy nawyk

Wiem, że nie powinno się dodawać kolejnych nawyków, jeżeli jeszcze poprzednie są do końca nie wdrożone, ale ten jeden nawyk ze słuchaniem nagrania pozwoli mi pilnować wszystkich moich nawyków. Nauczyłam się go od Michela Phelpsa- olimpijczyka wszechczasów, który cierpiał na ADHD i miał wyjątkowe trudności ze wdrażaniem regularnych czynności. Na czym polegał jego system przeczytacie tutaj.

 

 

Dodano: 16 lutego 2017 Kategoria: Dla zdrowia, Motywacja, Projekt odchudzanie, Przepisy Tagi: , , Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

UE Innowacyjna Gospodarka
UE

DOTACJE NA INNOWACJE - INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ

© 2014 wpogonizazdrowiem.pl

Tworzenie stron www Veden.pl